domingo, 15 de dezembro de 2013

KIKO

Portanto, fui à KIKO e comprei estes três vernizes amorosos. Tinha na minha colecção cores muito de Verão e a 1,90€ não consegui resistir a estes três meninos. O primeiro já está nas minhas unhas e estou a adorar.

Hello loves. I went to KIKO yesterday and I bought this three lovely nail polishes. My collection was full of perfect colors for Summer so I decided to bring this boys home for less than 2$. I am already using the first one and I'm loving it. 




Usam vernizes da KIKO? Se sim, gostam?

Do you use KIKO's nail polishes? If so, do you like it?

Love, M

24 comentários:

  1. Tres colores preciosos!! Yo tengo varios esmaltes de Kiko y me encantan. Besiños.

    www.ysilacosafunciona.com

    ResponderEliminar
  2. Já tenho uma colecção considerável de vernizes kiko e adoro.

    ResponderEliminar
  3. Hi hun, really lovely shades :-) The last one is my favourite :-)
    Tnx for visiting and yes, let`s follow each other :-) Following you via Gfc, hope you will do the same, kisses

    ResponderEliminar
  4. Hmm I have never heard of this brand, I'll have to check it out!

    http://thepreppysisters.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. Lovely colors :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/12/christmas-outfit.html

    ResponderEliminar
  6. of course, we can fallow each other, You first, I fallow you back

    ResponderEliminar
  7. nice polishes ^^
    mind to follow each other?
    just let me knos..
    missdjoen.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. Hello (: Really pretty blog, good to read :)
    Would you like to follow each other on GFC and facebook? Let me know if you follow, I'll follow back immediately (:
    Kisses,

    http://lightsforana.blogspot.hu/

    ResponderEliminar
  9. Never heard about them, but these shades of pink are great. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    ResponderEliminar
  10. Nice post ;)
    thank you for the observation of my blog. I have seen too;)

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    ResponderEliminar
  11. Hi!
    Amazing blog!
    Would you like to follow each other? (GFC, Bloglovin, Facebook)
    If so, please let me know, I will follow you back immediately.
    xoxo

    http://narvaga.blogspot.com

    ResponderEliminar
  12. Hi, thanks for checking out my blog, i am now following you. hope you can follow back :-)

    http://carlycblogger.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  13. Olá querida, não sei se já te apercebeste mas o Google eliminou o GFC e eu estou a tentar entrar em contacto com toda a gente que eu seguia e que me seguia de volta a pedir para se possivel seguir-mo-nos no Bloglovin' para não perdermos contacto, assim que me seguires eu sigo logo de volta. Obrigado e Beijinhos, Ana.
    http://www.bloglovin.com/blog/8529505/city-girl

    ResponderEliminar
  14. NICE COLOURS !!!
    Maybe we follow each other! ?
    If yes , let me know when you follow me & i´ll follow back :)

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    ResponderEliminar
  15. love the colors! Awesome blog and lovely post! :)

    Would you like to follow each other? Let me know :)
    fantasyfashioned.blogspot.de
    xoxo ♥

    ResponderEliminar
  16. Very pretty colours :) I love nail polishes...thank you for the comment, sure we can follow each other. I've just followed you on GFC, Bloglovin & G+, so you can follow me back now :) Have a great day doll xx

    ResponderEliminar
  17. of course i love to follow each other
    in fact im following you now already !
    hope you follow back .

    http://www.ryokogurl.com/

    ResponderEliminar
  18. São todos bonitos eu também comprei da mesma coleção um roxo e um castanho e estou a adorar x

    tuttifruttibyam.blogspot.com

    ResponderEliminar
  19. Que cores lindas! Já estou a seguir pelo Bloglovin e pelo GFC :)
    millions-of-diamonds.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  20. Beautiful colors, love the first one :)
    - Regando mi cactus *Giveaway - sorteo*

    ResponderEliminar
  21. Thanks for commenting)
    Following you G+ , GFC and bloglovin)

    ResponderEliminar
  22. I love their nail polishes, I'm using some darker shades, but these are so cute as well.

    You have a really nice blog, hope you can check ours out too. xoxo

    http://theroom31.blogspot.com/

    ResponderEliminar