terça-feira, 10 de dezembro de 2013

Catrice Allround Concealer - REVIEW

Olá meninas! Fui recentemente à Well's com o intuito de comprar o tão falado Allround Concealer da Catrice. Quando vi o preço (3,99€) não pensei que fosse grande coisa, mas trouxe na mesma, achei que valia a pena experimentar. A minha experiência com correctores não é a melhor, acho sempre complicado acertar com o tom certo e acho que perdem o efeito muito rapidamente. 
Bem, sem mais demoras, a minha honesta opinião acerca deste concealer é: COMPREM. Eu não sei como é que não ouvi falar deste produto mais cedo. Vale tanto, mas tanto a pena. Este concealer é ma-ra-vi-lho-so! Tem 5 tons diferentes: um verde que serve para neutralizar zonas vermelhas, um rosa para as olheiras e zonas escuras e três tons de bege que podem ser usados para cobrir várias imperfeições. Pessoalmente, o tom mais claro é demasiado claro para mim, mas já li algumas críticas que dizem que é ideal para utilizar como primer nas pálpebras. Eu adorei este produto, vale imenso a pena e acho que sou capaz de comprar outro para ter como backup plan!

Hey girls! I recently bought the Allround Concealer from Catrice. It was so cheap that I thought it wouldn't be that good. My experience with concealers isn't the best and I usually end up buying concealers that don't match my skin tone exactly or that don't last on the skin. My honest opinion about this concealer is: GET IT AS SOON AS YOU CAN! I wish I heard of it sooner. It has 5 different shades: a green one to neutralise redness, a pink one to conceal dark circles and three shades of beige to cover imperfections. Personally I won't use the lighter shade because it's too light, but I heard that it works just fine as a primer for the eyes. I loved this product and I'll probably buy another one as a backup!

Allround Concealer Catrice - Well's 3,99€

E vocês meninas? Têm algum concealer de eleição? Já experimentaram este? Contem-me as vossas experiências. 

What about you? Do you have any favorite concealer? Have you tried this one yet? Tell me everything!

Love, M.

41 comentários:

  1. Sure..followed ya on GFC :)

    Now its your turn
    xoxo

    ResponderEliminar
  2. Thanks for commenting. Following you on GFC and google + ))

    ResponderEliminar
  3. Nice review. I didn't try any concealer, but I think to buy one, so you've helped me a lot ;)
    Followed :)
    Muilo Burbulai

    ResponderEliminar
  4. Good Product! Love Catrice :)
    Thank you for the nice Comment. Yes we can follow each other ,i follow now with GFC :)

    kisses

    ResponderEliminar
  5. nice review ! never heard of this concealer before . Would you like to follow each other dear :) xx
    www.ambifashion.com

    ResponderEliminar
  6. Great blog!!!
    Can we follow each other via gfc bloglovin and g+?
    Follow me and leave me a comment so that I can follow back.
    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  7. Hi Monica,

    sure I wanna follow you back ; hope you do the same ..
    Just clicked your GFC - do you have Bloglovin' too ?

    Dominica
    http://seeyouatnine.blogspot.com

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. I'm following you. I don't have bloglovin sorry.

      Love, M.

      Eliminar
  8. hi doll :) thanks for following my blog !! i m following you back via GFC#8 its a pink flower Ambi page :) have a nice day my love !! xx
    www.ambifashion.com

    ResponderEliminar
  9. Thanks for your lovely comment on my blog. Great review I will definately need some colour corrector for my red nose! Sure I would love to follow each other. Followed via GFC :) hope to keep in touch xxx

    www.niviisdiary.blogspot.com

    ResponderEliminar
  10. LOVE UR BLOG
    would you like to follow each other?
    following you now x
    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    ResponderEliminar
  11. I really need a concealer like this! Of course! You have a really nice blog :) I am following on gfc! xxx

    ResponderEliminar
  12. Bonitos colores!!! gracias por tu comentario!
    Te sigo por GFC y te he agregado a g+ también!!! te espero en mi blog.
    Que tengas un buen día! y mi g+ para tu post!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ResponderEliminar
  13. Hi! of course we can follow each other! followed you on GFC! ^^

    ResponderEliminar
  14. wow that's really cheap! been searching for a really good concealer now
    hope we can follow each other ( :

    ResponderEliminar
  15. Thank you for comment and visit on my blog :-)
    I follow you :-) Did you want to follow me ?

    Kisses:-*

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  16. Hi dear,
    thanks a lot for your lovely comment :)
    Of course, we can follow each other! I follow now on GFC, hope you follow back :)

    Great review! I love Catrice cosmetics.

    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    ResponderEliminar
  17. Respostas
    1. I don't know why, but I accidentaly remover your comment, I'm so sorry. Anyway, I trully recomend this concealer.

      Love, M.

      xxx

      Eliminar
  18. Thanks for your comment, it would be great if we could follow eachother :) oh and I must buy this concealer next time i go abroad <3 www.violetbeautyandlove.blogspot.com

    ResponderEliminar
  19. Hi dear,

    I like your pretty blog, I'll be back more often =)
    Do you want to follow each other on GFC and maybe social media?
    Let me know so I can follow you back.
    Kisses, Ana
    http://xoxocitygirl.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  20. Thanks so much for visiting my blog and commenting! I'm now following you :) Please follow me back so that we can keep in touch! Lovely blog
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ResponderEliminar
  21. hi :) great post I followed you and it would be nice if you could follow me back! xx

    http://kyrahodosi.blogspot.hu/

    ResponderEliminar
  22. Graet palette!
    I'm following you on GFC, number 22.... now is your turn!
    Kiss

    ResponderEliminar

  23. Hi!
    Amazing blog!
    Would you like to follow each other? (GFC, Bloglovin, Facebook)
    If so, please let me know, I will follow you back immediately.
    xoxo

    http://narvaga.blogspot.com

    ResponderEliminar
  24. Por acaso estava mesmo a precisar de um para as olheiras. Para as imperfeições uso um da kiko que é muito bom :)
    Se não me engano, na primark também nessa cor mas depende das lojas pq por enquanto, ainda não chegou à de braga (é aquela que vou). Já te segui de volta :))
    http://wonderlandsince95.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  25. Sure, followed ya on GFC, number 25, hope you do the same.
    Kisses.

    ResponderEliminar
  26. Hi
    Nice blog, Thank you for stopping by my blog, I follow you on GFC, follow me back dear
    xx
    L.
    www.lalouuula.com

    ResponderEliminar
  27. hey dear, thx for your comment! sure, we can follow each other. following you now via google + and gfc - now waiting for you!

    xx

    andysparkles
    Follow me on Facebook

    ResponderEliminar
  28. This actually looks so nice, I think I'll have to check it out sometime haha I am in desperate need of a good concealer palette.
    Thanks for visiting my blog. Followed you on GFC! If you could do the same that would be greatly appreciated!x
    manicpixiegirl

    ResponderEliminar
  29. Hi dear,
    Great concealer palette!!!
    Thank u for your lovely comment, of course we can follow each other, follow u right now, hope u do the same! :)
    xx
    http://2minutosblog.blogspot.com

    ResponderEliminar
  30. Nice colors!<3
    Thanks for your comment on my blog! Sure we can follow each other, I just followed you via gfc and now it's your turn!

    christymonicaa.blogspot.com

    ResponderEliminar
  31. Hey!

    You asked to follow each other && I'm following you now. Let me know when you're following back. ♡♥
    Love your blog && the concealer sounds awesome. I'd love to try it out!!


    xo, Sarah
    Hustla, baby.

    ResponderEliminar
  32. Great post and blog! I'm following you now :))

    http://kalisinspirationboard.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  33. First of all, thanks for visiting my blog :-)

    Great blog!! Good luck with it!

    I'm following you now on GFC, numbre 33. Follow back?

    Diana.

    www.all-pieces.com

    ResponderEliminar
  34. tenho um concealer da Catrice (daqueles pequenos, redondos) e é fantástico! custou-me 3€, por isso por mais 0.99€, acho que vou mesmo experimentar este!
    -
    Ester @ Drawing Dreaming

    ResponderEliminar